søndag 6. september 2009

Gryteklutar

Her er ein av mine "spesialiteter". Grytekluta stikka på rundpinne (42 cm, 80 masker) med dobbel bomuls trå. Strikk til det er blitt ein firkant, eller til du nesten ikkje har meir trå igjenn og fel av, og hekla ein kant rund. Eg har gitt dette i presangar og får tilbakemelding på at det er "verdens beste" gryteklutar.




Viss det er noken som har reflektert litt over ka eg legge ut på bloggen min, håpe eg at ein konkludere med at det er ting som ein kan bruka, ting som er relativt lett å laga, og ein blir relativt fort ferdig med det. Eg er på utkikk etter nye prosjekt i denne kategorien. Har tenkt å prøva med på gryteklutane til http://solsikkestrikk.blogspot.com/. Er det noken andre "der ute" som har tips om gryteklutar, eller andre ting ein kan strikke som ein kan bruke?
Ha ein fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar