tirsdag 12. januar 2010

Bakt potet + "smørbrød"

Nam, såg ikkje dette godt ut. Dette hadde me til lunch på nyttårsafta. Bakt potet med opphakka heimelaga karbonader, mais, snaks paprika, tomat, ost, rømme og heimelaga goakemole. Eg steikte potetene to timar (veldig store poteter), uten aleminiumsfolie (tips fra matprat, git sprøare skall). Og dette hadde eg på søndag, rista brød, med speileg og karbonade med løk, med tomat og rucola. God og enkelt. Fleire av ingrediensane er frå vestlandsturen. Grovt heimelaga brød frå pappa, karbonader frå mamma, og egg frå hønene til søster mi. Resten frå innvandrarbutikken på hjørna.

3 kommentarer:

  1. Ja, da var i alle fall godt på nyttårsafta! Fristar til gjentaking.

    SvarSlett
  2. hei hei:D så jens gunnar li(??) seie.. ''ja for ditta e jo sånn så ungdomen lika.. haha:)
    I mårå ska eg å allis å sitta barnevakt på karen oline:D Ha ein fin dag!!! <33

    SvarSlett
  3. Hallo :) Nå har jeg utfordret deg på bloggen min :) Frivillig å delta!

    SvarSlett