søndag 19. juli 2009

Biltur til Sverige, del 1

Eg har vore på fem dagars biltur i Sverige med kjæresten min og hans foreldre. Ein av høgdepunkta matmessig var Lakseresturang. Eg komme frå vestlandet og er fint vant når det gjelde fisk (har eg ialefall skjønt etter at eg flytta til austlandet), men denne resturangen passa min gane bra.
Grilla laks på spinat stuing

Laksetalerken med 5 ulike typar laks

I tilknytning til lakseresturangen låg de ein isbar med belgisk is. Ein valde kva is ein ville ha men hadde kunne velga fritt mellom 20 typar tilbehør, noko som var populært blant små og "store" barn. Dette er bilde av min is. Ein skogsbær sorbe og valnøtt is.

Utsikten fra resturangen. Det er to slike resturangar i Sverige. Den me var på låg 75 min fra grensa på Svinesund. Gå inn på www.laxsbutiken.se så kan du sjå fleire bilder, informasjon om beligenhet og sjå meir av kva dei har på menyen. I tillegg til resturang hadde dei utsalg av laksedelikatesser. Eg håpar dette konseptet snart komme til Norge.

Ein av begivenhetane på turen var å besøka Gkås, ein megastor butikk, med dei lavaste prisane eg har sett i denne delen av verden. Butikken hadde alt mellom himmel og gjord. Foruten og få noken nye innslag i garderoben enda eg opp med masse ting til å laga kort med. Glede med til å holda på med dette ut over hausten og håpar å få med noken venninder på dette.
Gkås er lokalisert i Falkenberg. Noken tips viss du har tenkt å ta turen innom.
* Mandag er det mest folk, viss mulig, velg ein anna dag.
(Me kom dit mandag kl 12, måtte leita 30 min for å finna parkering og stå i kø i 40 min for å komma inn).
* Vær fleire i bilen slik at ein kan springa rundt å leita etter parkering, og ringa når han har funne plass.
* Det er ikkje lov å vara meir enn 4000 inni butikken på ein gong, så viss du komme dit på formiddagen, kan du risikera å måtta stå i kø for å komma inn. Min erfaring var at det var mindre folk der på ettermiddagen.
* Et før du går inn, det kan ta ein heil dag før du komme igjennom butikken.
* Vær tolmodig, unnskyld er det ordet du komme til å sei flest gongar iløpet av dagen (for å komma fram med handle korga)
* Ikkje bli oppgitt viss du ikkje får sett på alt, eg har ikkje høyrt om noken som har greit det på ein dag enda.
God shooping!




1 kommentar:

  1. Det hørtes veldig gøy ut å være på det store kjøpesenteret! Wow...4000 mennesker! Takk for tipsene du ga! Skal ha dem i bakminnet hvis jeg tar turen dit en gang. Nå fikk jeg veldig lyst til å lage kort sammen med deg. Du hadde jo bare så utrolig mange fine og inspirerende ting!!!

    SvarSlett