torsdag 30. juli 2009

Nam, smoothie med bringebær (til venstre) og blåbær (til høgre). Basis ingredienser i begge er banan, yoghurt, jus og annanas. Eg har vore på ferie på Moster hos familien min no. Og eg fekk tatt i bruk kortlagingstinga eg kjøpt i Sverige. Når eg skal heim har eg nesten alltid med meg hobbyprosjekt som eg og lillesøster mi Ingeborg (13) kan holda på med. Eg syns det er veldig kjekt å laga kort med deg Ingeborg :)

Kortet i midten er laga med dekopasj (bruke ein spesiell lim for å feste serviett på papp). Prøvde først å lime direkte på kortet, men det blei ikkje bra, så skar det ut og stifta det fast.





Her har eg brukt glansbilder. Fint og enkelt

"Man taver hva men haver", er det noken som seier. Og det gjelder absolutt innenfor hobbyaktivitetar. Kortet oppe i høgra hjørna er laga av at eg har kløpt ut ein fisk frå eit dusj forheng.
No glede eg med til jentekveld hos Karina kor me skal laga enda meir kort.


1 kommentar:

  1. Hei! Eg og syns da e kjekkt å laga kort med deg. Glede meg til imårå... Ska føst i selskap til Emma og så ska eg sitta barnevakt. Eg savne deg veldi!! <3 Eg skal helsa frå mamma og! Ai løv ju!!

    IngeborgXD

    SvarSlett