lørdag 12. desember 2009

Dekorering av lys

Hei og god lørdag. Vil starta med å takka for kommentarar for innlegget med bilder av leiligheten. Eg blir veldig glad for kommentarar :)

Lillesøstera (Ingeborg) mi har lært meg å dekorera lys. Ein starte med å finna ein serviett ein like å klippe ut så masse ein trenge for å dekka lyset. Ein tar vekk to av tre lag på servietten. Så trenge ein ei plata, eller separat kokeplate, og ein steikespane i metall/kniv (noko som lede varme). Ein tar steikespaden bort på plata, og så rett bort på lyset. Då smelte starin og servietten feste seg. Gjer dette over heile lyset. Det vil komma litt stearin på steikespaden, så tørk vekk det, slik at det ikkje feste seg på plata.


Eg har akuratt laga ein firkløverkaka som eg skal ha med meg på julebord i kveld, men eg fekk ikkje fyllet stivt, så det blei masse gris når eg laga det, men smaka heldigvis godt, og det er vell viktigast når alt komme til alt.
Ha ein forsatt fin lørdag!

1 kommentar:

  1. Koseleg å sjå på bileta dine; eg føler eg eig litt i dei eg og. Kva seier du om å baka firkløverkake og ta med deg?? Kjekt julebord??
    No har eg leita og funne - - - - ny samarbeidsavtale om formidling av høyreapparat og høyretekniske hjelpemiddel - - - giss kvifor!
    Ha ein fin dag !!!!

    SvarSlett