søndag 21. februar 2010

Maispannekaker

Eg ønska meg abonemang på bladet familien til jul, og det fekk eg hos tante. Og eg lese forsatt i det første bladet som kom i januar, dvs prøve ut menyen "sunt og enkelt hele uken". Grunnen til at eg ønska meg abonemang på dette bladet er pga mat og strikke oppskrifter, og eg er blitt inspirert kvar gong (4 blad så lang). Har prøvd 4 oppskrifter frå den menyen.



Og denne oppskrifta oppfylle absolutt navnet på menyen. Eg laga to tjukke pannekaker av denne oppskrifta. Åt ei sist søndag, og ei til lunch mandag. Eg hadde inni ulike typar spekemat og rocola salat, godt både varmt og kaldt.



Og her er oppskrifta (2 personar)

1 liten boks mais

3 egg

1 dl kveitemjøl

1.5 dl melk

1/4 ts salt

smør, margarin eller olje til steiking.



La maiskorn renna av seg. Knus dei med gaffel, eller som meg, ha dei oppi røra, når dei øvrige ingrediensane er vispa samen. La røra stå i 15 min å svella. Steik røra i panne med moderat varme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar