mandag 29. mars 2010

Bryllup

Gratulera med dagen Solveig og Simon!
Solveig, ei barndomsvenninde gifta seg i Bremnes kyrkja på lørdag. Eg var invitert i middag og kaffi på Stord hotell. God mat og kjekk fest.

Bruda var nydelig, men var fornøyd med anntrekket mitt eg og. Eg brukte ein kjole fra tante Stine (bestemor si søster i Amerika). Kjolen er gammal, og er brukt av hu, mi søster og no meg. Eg hadde kvite sandalar med "diamantar" på til, hårspenne i samme stil, ellers ser ein resten på bilde.

Ein skal lida for skjønheten heite da, og i mitt tilfelle blei det å sova med rullar for å få krøller for ein dag. Og til min store glede holdt dei heile dagen, så då var det vert ei natt med dårli søvn.

Til vanlig bruke eg briller, men på lørdag hadde eg på meg linser. Det var vanskelig å både få dei av og på, men kjekt å ikkje bruka briller. Eg hadde god hjelp av min lille søter til sminken. Har aldri hatt så mange lag på lag, men syns aldri eg har vore så fint sminka før heller.

Blei masse skryting dette, men no er kvardagskleda på igjen, og ein kjedeli hårstrikk. Og trivest i grunn best med det.

1 kommentar:

  1. Wow...look at that hot mama! Hehe... ;) Du var rålekker, Oddbjørg! Du er heldig som har noen som er flink til å sminke deg. Det skulle jeg gjerne hatt også... Og den kjolen passet jo kjempegodt til deg! Moro med gjenbruk! Kan tenke meg at du ikke sov så godt med de hårrullene på hodet, men det var nok verdt det, ja. Er det bryllup, så er et bryllup!

    SvarSlett