tirsdag 20. september 2011

Jaromes

På søndag hadde eg bursdag:) pappa var på besøk og ville ha meg med ut å eta på lørdagen. Han ville ikkje sei kor me skulle, eg hadde ein liten misstanke om Jaromes, for den har eg snakka om meir en ein gong i da sista, og det blei da:) Ikkje nok med da, men når eg kom inn, satt min kjære å venta på meg, med ei nydelig rød langstilka rosa og et kjempefint smykke, med ei perla og diamantar. Eg trudde han var i Trysildskogen og såg etter småvilt. Ein kjempekjekk overaskelse og som eg seint vil gløyma:) Brandade av klippfisk med kvitløkstoast, oliven tapenade, og gressløkdressing
Laksefile på en pure av poteter og gullerot, servert med krydderbakt tomat og hummersaus


Og sist men ikkje minst, måltidets høgdepunkt kakene. Til venstre sjokolademos med kaffismak.

Og er eg skikkelig heldig, mottar eg snart oppskrift på ein av desse delikatessene, etter å ha møtt europamester i konditor to helga på rad:)


Og noko av da fina eg har fått.

Veska til vestre har mamma sydd, i mine favoritt fargar:)


1 kommentar:

  1. Så koselig blogg du har! Jeg kjøpte garnet da jeg var i USA. Var så heldig å få "snope" garn i en kjempefin garnbutikk som het " The Yarnery" i sommer. Luksus!

    SvarSlett