mandag 12. september 2011

Pappkake

På søndag var eg og serverte i ein konfirmasjon. Eg hadde lyst og ha med ein liten oppmerksomhet, men penger i ein konforlutt er ikkje heilt min greia. Så eg fant oppskrift på ett kakestykke her. Hobbybloggen kan absolutt anbefalast, legge ut malar på mange fine ting.
Et kakastykke blei litt lite, så då fant min bedre halvdel på at me kunne laga ei heil kaka, og sette band rund den. Han har forøvring tegna, klipt, bretta og limt like masse som meg, tusen takk for hjelpa!
Kakestykka blei fylt med nonstopp i desse fine fargane.

I konfirmasjonen blei det servert tapasmeny frå Jeromes. Dette er ein resturang som Hellstrøm har rydda opp på, og det har han gjort skikkelig, for kokken som kom og satte fram maten var veldig dyktige og kakene smakte fantastisk (noke hevde dei er bedre en Pascal sine).

Eg hadde med meg orio kaka. Det var den einaste kaka som blei åten opp, både i denne og lillesøster sin konfirmasjon:) Og sidan dette var ein "bestilling", rekna eg samen ka den kosta å laga, noko eg som økonom syns er litt intresant. 170 kr blei det for oppskrifta du finn på Kristines husmorsblogg (eg auka oppskrifta 25% pga at eg brukte 26 cm form).

1 kommentar:

  1. Så fin den ble!! :D Det var sikkert artig å få en slik gave tenker jeg ;)

    SvarSlett