søndag 26. februar 2012

Bringebær muffins

Veldig gode og litt sunne, eg skifta ut pinjekjerne med solsikkefrø.
Oppskrifta er på store muffins, for når eg trudde eg skulle få 36, blei det iallefall 76:)
Noken blei med meg på jobb, andre er i frysen og ventar på familiebesøk til helga.
Sjå alle dei fine muffins formene eg fekk til jul. Og med muffinssteikebrett, får muffinsane alltid fin form.
Sola har akuratt stått opp, eg har lyst å stå på ski, men skisporet.no og andre kilder seie det er veldig isete i sporet, så kansje ikkje det er ein god ide.
Ha ein fin søndag!

2 kommentarer:

  1. Heisann!! Kjekt å sjå ka du gjer på i hovedstaden:-)
    Klem Solveig

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du laget bringebærmuffinsene fra bloggen min! God idé å variere med solsikkefrø, da blir de jo enda sunnere ;)
    Disse er supre å ha i fryseren hvis man får uventet besøk, og fine å ha med på turer, lange kjøreturer eller som et lite mellommåltid.
    Maria :)

    SvarSlett