onsdag 28. juli 2010

Malta

Hei, no er eg tilbake i Norge etter ti dagar på Malta på trim og velværeferie.
Og det har det vore, å ligge på ein solsengene på bildet under er velvære og slikke sola er velvære i min verden, inkludert god mat, trim to gonga om dagen og nye venner (kjente ingen i reisefølge før turen)

Bassenget låg i tilknytning til sjøen. Temperaturen var 38 grader i skyggen, med skyfri himmel og vindstille. Bassenget hadde temperatur på 30 grader og sjøen var litt kaldare, 25 vil eg tru (ukvalifisert gjetting)



Eg hadde rom i 6 etasje og såg ned på bassengområdet og over til flotte murbygningar i Vallett

I tillegg til "solslikking" og bading var me på noken tura, her på båttur til ein blå lagune.
Vatnet var heilt klart


Og ein fekk sjå grotter

Ein anna dag CitySightseeing buss, og her er noken bilder frå stoppet i Mdima. Kjent som "the silent city". I gatene traff ein flest gåande, noken hesteteksia og noken få fastbuande som kjørte rundt (kunn dei som hadde lov)


Me fant ein koselig kafe, med heimelaga kaker. Sjøl om det var veldig varmt, smakte denne sjokolade og valnøtt kaka fortreffelig.



Og her er turisten




I tillegg til turar og shooping (mange bra butikka) testa eg ut spa-avdelingen på hotellet.
Her åt noken fiska vekk dø hud på beina mine. Og som du ser, dei fant litt.



Tiltross at det var tørt og karrig der, var det mange fine blomstra. Havairoser vaks i buskar.




Kaktuasar som tre


Hotellet hadde bufe, Thai, Indisk, Italiensk og kontinentar resturang. Her var det masse godt å velga mellom i tillegg fekk åt eg gode saltar til lunch. Med andre ord, masse god mat.





Islatte, ny favorittdrikk i varmen


Og til slutt, ett bilde av meg siste kvelden.

Håpar du og har fått lyst til å reisa til Malta no :)

1 kommentar:

  1. Så ut som du hadde en kjempefin tur! Blir kjempemisunnelig! Skulle ønske jeg også fikk vært på ordentlig ferie :)

    SvarSlett