mandag 5. juli 2010

Rabarbra pai

Sist helg var eg heima for å feira att det var 10 år sidan eg var ferdig med ungdomsskulen. Det var kjekt å treffa igjenn folk, mange eg ikkje har sett på 10 år. I tillegg til rejuniumen fekk eg tid til å laga rabarbra pai, med rabarbra frå hagen (kortreist mat på sitt beste)
Rensk og skjær rabarbraen i bitar.
Bland samen 200 gr kveitemjøl, 200 gr sukker, 200 gr smør og ha over. Ha det over rabarbraen og steik på 200 gr til den er gyllen.
Server med is
Og her kjeme litt blomsterbilder frå hagen vår og frå nausttomta:




Ha ein forsatt fin mandag!

1 kommentar:

  1. fine bilete! :) og paien såg deilig ut. eg laga for første gong rabarbrasaft i år, da var friskt og godt. Håpar det kjem opp att ny rabarbra ein gong til i sommar. ha ei gode veke!!

    SvarSlett