torsdag 6. mai 2010

Nam, nam, ei til god sjokoladekaka. Eg har laga denne og skal ha den med meg på jobben i mårå til vinlotteriet.

Bland samne:
9 dl mjølk
9 dl sukker
2 ts natron
1 ts salt
2 ts vaniljesukker

Rør dette samen, og bland med mjøl blandinga:
400 gr smelta smør

4.5 dl vatn
1 boks rømme
5-6 ss kakao
Pisk samen 4 egg og ha oppi


Steik i langpanne midt i ovnenen på 180 gr i 30 min

Vent til kaka er blitt kjølig før du har oppå denne glasur, som du røre samen:


200 gr smelta smør
1 dl melk
1 pk melis
4-5 ss kako
1 ts vaniljesukker

Må reklamere litt for denne kake boksen. Genial når ein skal ha med seg kaka. Denne er kjøpt på Jernia, til 100 kr.
Når eg bruke oppskrifter som er beregna på langpanne, bruke eg 3/4 oppskrift. Alternativt kunne ein laga ei lita rund kake i til
legg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar