onsdag 12. mai 2010

No greide ikkje eg venta lenger, eg har lenge gått å kikka på blomster til å ha ute lenge. Men med snøstorm sist veka og med is på bilrutene denne veka, er det ein hard tilværelse for blomstrane. Men sidan eg er utolmodig, kom eg heim med dette i dag:Urter (basilikum, rosmarin, salvie) frå Mester Grønn og ein spansk margaritt (trur da er da han hette). Planen er å ha dei inne på nattestid og ut på dagen. Margaritten har fått plass på bordet samen med dei rosa favoritt lysestakane mine. Var ikkje dette tøyet søtt? komme frå Åhlens, eg har sydd kantar på det og skal bruka det til duk på utebordet mitt. Så no gjenstår det bere å kjøpa stol (ar), trefliser til å ha på betongen og grill. Altså, det meste. Menn enn så lenge glede eg meg over dei fine blomstrane. Og viss det er andre som vurdere å kjøpa krydder plante, kan det anbefalast, har god lukt og det var godt med basilikumblad oppå chili concarnen eg hadde til middag i dag.





1 kommentar:

  1. Hei - fine planter. Jeg har også handlet planter nå - og tar sjansen på å la de stå ute siden det ikke er så kaldt om natten her nå. Så mange gode oppskrifter du har lagt ut - her kan jeg finne inspirasjon - det er alltid moro å prøve noe nytt, og jeg er glad i både å lage mat og i baking:)

    Enig med deg i at hverdager bra - gjerne med litt krydder:)

    Ha en fortsatt fin helg:)
    Gode tanker fra Bente.

    SvarSlett