lørdag 1. mai 2010

Pung til å ha smykker, øyredobbar og ringar i når ein er ute å reise

Sjå ka eg har laga, ein liten pung som består av eit stort rom til smykker, og fire små, som ein kan ha smykker og ringar oppi. Oppskrifta fant eg på ein anna blogg, men på engelsk. Så (nesten) heile familien har vore involvert for at eg skal få til dette. Søster mi har omsett oppskrifta, og tøy og forklaring frå mamma. Når eg først var i gong (dvs ein tre vekes periode) har eg laga 5 stk.
Vil du ha oppskrifa, legg igjenn ein kommentar, så legge eg den ut.
To av dei ligge på epla butikken min, som du finne her:
www.epla.no/shops/oddbjorgshobbyhjorne
Eg skal laga link, som alltid vises, men har ikkje funne ut korleis eg gjere det enda.
Noken som kan hjelpa meg?

2 kommentarer:

  1. Så nydelig! Og selvfølgelig vil jeg ha oppskrifta :)

    SvarSlett
  2. No har eg vore på butikken din; lagt den i favorittar slik at eg kan følgja med på di kreative utfalding.
    Sant pungen blei koseleg; og stoffet gjer mykje av inntrykket.
    Du får til da du vil.
    No skal me på naustet og eta pastasalat og mala; da blir bra der kan du tru.

    SvarSlett