tirsdag 8. juni 2010

Taco kjøttboller

Eg har lest om taco kjøttboller på fleire bloggar, og med ein kjøttdeig i kjøleskapet som snart gjekk ut på dato, har eg og prøvd dei og sidan eg syns dei blei veldig gode anbefale eg vidare. Eg gjorde det så enkelt at eg blanda tacokrydder i kjøpttdeigen, forma det til små boller og steikte det (brukte 1/2 pakke krydder på 750 gram kjøttdeig) . Og dette hadde eg til middag i dag:
taco kjøttboller i restane av tacosaus
fersk fullkornpasta
litt raspa ost
og feldsalat og cherrytomater
Og dette hadde eg til lunch:
tacokjøttboller
feldsalat og tomatskiver
dansk rugbrød

Eg finne stadig nye bloggar og følga med på, eg blir stadig imponert og inspirert av trinebloggen. Og har prøvd ut desse oppskriftene:
Hu legge ut vekesmenyar, så manglar du inspirasjon, vil eg anberala å klikk innom hu.

1 kommentar:

  1. Tacokjøttboller har jeg fortsatt ikke prøvd, selv om jeg har barn som sikkert hadde elsket det :-)

    Og jeg er helt enig Trines matblogg er utrolig bra.

    Ha ei riktig fin helg :-)

    SvarSlett