onsdag 8. september 2010

Leiligheten

Her komme ein liten oppdatering frå leiligheten, da har skjedd litt sidan eg la ut bilder i desember. Eg har budd her i ett år, og da begynne å komma bilder på veggene, noken prosjekt er avlutta, og går alt etter planen, skal spisebordsstolane skifta farge frå grønne til brune iløpet av vinteren.
Her er balkongen (1,5 gange 3 m) som har fått treheller frå Clas Olson.
Hortensian er ein fin blom, og med denne sette eg ny overlevings rekord, tre veker.
Lykta har eg fått hos Sylvia, koselig å brenna lys der ute og.
Snart skal stolane og hellene pakkast samen for vinteren.
Og hortensian er bytta ut med ein lyng.

På badet har eg fått meg dusjdører, kjøpt på www.spadesign.no
Eine døra er 90 cm og andre 80 cm og tar nesten ikkje plass ein tar dei inn i hjørna.
Og 90 cm senga er bytta ut med ei på 150 cm frå www.nyseng.no
Takk for fine kommentarar som kom etter 5-retters menyen min.
No skal eg laga ein ny kategori som heiter menyar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar