mandag 8. november 2010

Gratulera med dåpsdagen Anne Sofie

I går var eg i barnedåp til denne jenta, min niese er blitt tre månar og eg var fadder i dåpen. Det er ei grei og snill jente, med glimt i auga, så då får det våga seg at eg såg ned.
Borda var pynta med rosa gotteri, lys i ulike fargar og roser.
Bordkorta var muffins, med rosa flagg med navn på. Til middag hadde me smørbrød. Til kaffien var det kaker
marsipankaka
lefser
suksekaka
karamellpudding med fløyte
firkløverkaka og
bløtekaka
Kjekt dåpsselskap og god mat.

2 kommentarer:

  1. tusen takk for koselig innlegg, tante Obba :) og kortet var så koselig! ha ein fine dag. store klem frå anne sofie :)

    SvarSlett
  2. Koselege bilete. Kjekt å foreviga slike begivenheter.Såg nett på nettet at det har vore ulukke mellom trikk og bil i Trondheimsvegen - - - fort gjort på ein mørk novemberettermiddag. Her blese da stikke og strå - - - og er kaldt.Og eg må omorganisera alle tal-data til årsforbruk manuelt. Kan ikkje sei eg gler meg, nei.

    SvarSlett