torsdag 14. april 2011

Bilder



Eg har lenge tenkt på at eg har lyst å ha noken bilder over senga. Eg har sett på fleire på IKEA som eg lika, men tenkt at da hadde jo vore kjekt å ha noko ikkje alle andre har. Og etter å ha flytta minst 10 gongar på eska med lerret i, i boden, kom eg på at eg kunne jo bruka dei. Neste del av prosjektet var å finna noken serviettar som kunne passa. Ein ting er fargane, men og at mønsteret er slik at ein skal kunna lima to serviettar i kvarandre. Etter å hatt augene åpne etter dette i feire månar, fant eg serviettar på ein interiørbutikk i Bogstadvegen, av merket, home & style. Så blei eg dårlig, og både motivasjonen og energien forsvant. Men etter å ha hatt besøk av lillebror som hengte opp gipspluggar som bildene skulle henga på, blei det med ein gong litt meir overkommeleg prosjekt. Eg gjorde litt kvar dag i fleire dagar, og vips var det eiene ferdig. Men eg har ikkje heilt fornøyd, servietane eg hadde kløpt til låg litt oppå kvarandre og dette viste veldig godt. Eg kløpte serviettane på ein anna måte og passa på at dei ikkje låg oppå kvarandre, men kant i kant og då blei eg meir fornøyd. No ser ein kunn skøytane i dagslys. Første bilde var ferdig, men no var eg tom for decoupage. Eg drog på Panduro, og der hadde dei i alle variantar og størrelsar. Men eg hadde gløymt å sjå om eg hadde matt eller blank, og sidan ein bytur er ganske anstrengande og eg ville bli ferdig med bilde nummer to, valgte eg matt. Heima hadde eg så klart blank. Men syns da går greit, har satt samen serviettane på litt ulik måte, så då blir da litt ulike bilder og da eina ser litt lysare ut enn da andre.


Decoupage bruke ein enkelt ved å smørra det utover lerettet med ein pensel, ta vekk det kvite laget på servietten, og legg den oppå, pensa decoupage oppå servietten og la det tørke, så er du ferdig. Kan også brukast på papp og glass.

1 kommentar:

  1. Kjempe fine! Glede meg te du komme heim i mårå! Ü <3

    Gjett kim? <3<3<3<3<3

    SvarSlett