mandag 16. mai 2011

Konfirmasjonsmeny

Søndag 15 mai blei min kjære lillesøster konfirmert.


Gratuelra med dagen, Ingeborg!


På bildet over ser du hu, i sin fine sunhordlandsbunad. Eg har nesten lik sjøl, men med anna mønster og farga på smikka og beltet. Foruten desse to variantane, er bunaden vanlig med både grønn og rød vest og smikke/belte. Selskapet blei holdt i Moster Amfi. Borda var fint pynta med sølv serviettar, bordkort som serviettringar, margarittar og roser til blomster, telys i sandkakeformer og høge lys.



Til mat hadde me koldtbord. Levert av Marinaden på Bremnes. Ein av kokkane på Marinaden , er læraren eg hadde når eg gjekk på grunnkurs hotell og næringsmiddelfag. Hu er veldig flink, og Marinaden (eksklusiv matbutikk/kafe/catering), er verdt ett besøk om ein er på Bremnes. Valget stod mellom eit "tradisjonelt" og ein litt meir "moderne" sammensetting. Lillesøster valgte sistnevnte, og det bestod av følgande:




Mandelsteikt kyllingbryst


Krydra kjøttboller


Karbonader (mamma spesial)


Potetstappe


Røykelaks


Urtemariert svinefile


Spekemat


Reker i småglass


Innbakt tacopizza


Eggerøre


Potetsalat


Pastasalat


Waldorfsalat


Gresk salat, tzatsiki


Loff, heilkornbrød og tomat/urteloff




Kakene laga me sjøl, eller rettare sakt, farmor laga kransekaka, bestemor firkløverkaka og sukkerbrød til pasjonsfruktkaka, svigermor til søstera mi lefsene, marsipankaka var kjøpt, after eight kaka av ein nabo, ostekaka av tante, oriokaka søstera mi, men resten gjorde meg og mamma. Eg fekk friska opp gelantinkunnskapane mine og storkoste meg. Det blei desverre ikkje tatt noken bilder av kakebordet, så bildet over er frå "restefesten", og pavlovan og oriokaka var oppeten.




Desera



Sitronfromasj


Dronningmaud pudding


Karamellpudding (oppskrift)

Kaker




Marsipankake med brinebærfromasj


Pavlova (oppskrift)


Oriokaka (oppskrift)


Firkløverkaka (oppskrift)


Pasjonsfruktkaka (oppskrift)
Kransekaka


Aftereight kaka (oppskrift)


Ostekaka (oppskrift kommer snart)


Lefser med smørkrem




Alle som var innvitert kom, konfirmanten fekk masse fint, koldtbordet var godt, ein fekk god avkastning på kakene (hjelpte godt på med 13 stk på restefest på mandagen) og lillesøster og resten av familien som var samla ser tilbake på ein fin dag.




1 kommentar:

  1. Hei.

    tenkte meg at du hadde dokumentert dagen :)
    Koseleg da. Då kan mange ha eit handfast minne om ein fin dag.
    Sov godt!!!

    SvarSlett