tirsdag 2. november 2010

Adventskalendera 2010

Her er årets adventskalendera ferdige! ganske tilfeldig at dei er ferdige så tidlig, men det paste greit å fylla opp kofferten med pakkar når eg skulle heim. Og i dag har eg brukt 5 tima på å pakka inn og organisera pakkane. Og her komme årets gaveidea. Vil oppfordra dei som har fått/ trur dei komme til å få adventskalender, til å ikkje lesa vidare. Eg skal gi til fem personar i år, med eit alderspenn frå 6 til 21 år.
Idear (utover det eg har gitt før, som du kan lesa om under kategori jul)
håndkle
skopose (vil bli blogga seinare)
gryteklutar
kjøkkenklut
gløgg med mandlar og rosiner
vitamintabellettar
"gaverkort" på frukost hos meg
lydbok
hobby pakke
lapskaus på boks
Har du noken gode pakke adentskalender idear?

1 kommentar:

  1. Å så mye spennende da! :D
    Andre tips kan jo være morsomme bilder..
    Hjemmelaget cd med morsomt bilde på cover..
    Votter, luer, skjerf, panneband :)
    Badesåpe!
    Jeg ville jo f.eks godt kunne mottatt en kalender med BARE ugleting jeg da :P hehe.. Men kalender er morsomt. Jeg holder på med en til samboer nå. Han skal få seg en del nye bøker hadde jeg tenkt. Litt sjokolade, og kanskje noe annet.. Skal prøve å få handlet litt neste helg :)

    SvarSlett