søndag 19. juni 2011

Grapefrukt og bjørnebær smoothie

Smoothies smake godt året rundt, men blir litt i periodar eg lagar det, men sommaren er ein "must" periode. Her ein god forfriskning etter feks chili con carne til middag: Del ein grapefrukt i to, og press ut safta. Tilsett 1.5 dl boblevatn og 1 ss flytande honning. Rør dette samen og fordel i to glas. Server med tynne skiver kiwi oppi.



Sist veka var eg på jobbseminar i Danmark og besøkte bla Seed juice.

Eg drakk ein High C der (rød grape, appelsin og kiwi), og blei inspirert til å laga smoothie når eg kom heim. Eg lurte med meg ein meny, som skal testas ut etterkvart, men her smoothie av det eg hadde i kjøleskap og frys (ca 1.5 l) :

2 bananer
400 gr bjørnebær
0.25 l yoghurt naturell
2 små beger pasjonsfrukt yoghurt
ca 3 dl appelsinjuce

Sidan eg laga så stor porsjon, gjenbrukte eg bandit smoothie flaske. Sist helg når eg var i byn delte dei ut smoothie, du kan lesa meir om bandit sine smoothia her, kan absolutt anbefalast.

Det er praktisk å ha smoothie på flasker, då er det lett å ta med og smoothien bør uansett ristast før ein drikke den viss den har stått litt. I tillegg fraus eg smoothie i porsjonsisboksar. God og sunn deser:)

Ha ei forsatt fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar