fredag 14. mars 2014

Søtpotet i ulike variantar

 Søtpotet er ein ny favoritt grønnsak for dei vaksne i huset. I selskap med persillerot, almodi poteter  og koteletter gir det ein kjempegod søndagsmiddag. Søtpoteta har samme farge som gullerot, men er mykje søtare i smak.
 Junior i huset har begynt med graut og ulike typar mos. Favoritten er pære mos og sviskemos. Eg tenkte søtpotetmos måtte falla i smak sidan det er så søtt, men der tok eg feil. Eg har laga sju porsjonar som skal frysast, håpar det felle bedre i smak neste gong;) Eg lagar barnematen sjølv og fryse i små boksar frå Jernia eller små glas som eg har kjøpt barnemat i frå butikken.
Det er godt at det blir lenger og lenger lyst om ettermiddagen og at me fleire dagar denne veka har sett sola. Me innvia våren med nye puter, gardiner og lampar i stova. På søndag skal lillegutt døypa seg. Me gledar oss til den store dagen og familie besøk frå vestladet i helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar