søndag 16. august 2009

Rydding i perler

Eg var så heldig å få denne Ferror Rocher eska før den havna i søpla, og eg syns den passa perfekt til perle tilbehøret mitt. Dei ulike romma inneholde alt fra ulike typer låsar, "puter", øyredobb hankar osv osv. Mykje lettare å finne ting når ein har det i ei eske, i staden for i 32 små posar. Her er den totale perlesamlinga mi, beståande av 2 julekake boksar, Ferror Roche eska og to boksar som det har vore tyggis og vitaminer i.

Legge ut dette, for å sette deg på ideen, om å sjå mulighetar i ting som ikkje er spesiallaga til perler. Som ofte er mykje billigare og i dette tilfellet reduserte søpelet.

Og til dåke som lese dette og ikkje holde på med perler eller tilsvarande hobby som kreve lagring av ting, eg skjønne det virka absurd å bruka 1 time på å rydda i perlene. Og ja, ein har nok meir enn ein trenge. Men etter å ha sett på ein del bloggar og snakka med folk med samme lidenskap for denne type hobbyar, eg er ikkje aleine om å måtte bruke tid på å rydde i hobby tinga og ha for masse.
Ha ein fin søndag!







1 kommentar:

  1. skjønner hva du mener! Fikk en slags fancy rund og avlang eskesak av bestemoren min for noen år siden til å ha strikketøy i, men den er nå full. Så jeg har invistert i gjennomsiktige esker med lokk. Supersmart! Da ser jeg altid hva som er i dem. Også er det lett å kjøpe flere like når det hoper seg opp ;) Ellers er syltetøy glass, fetaostglass og pulverkaffeglass noe som kan brukes til det meste - og som må spares på (til min samboers store fortvilelse) :)

    SvarSlett