mandag 30. november 2009

Knekkebrød

Eg har vore på Bømlo i helga, og då laga eg og mamma desse gode knekkebrøda som nesten ikkje har karbohydrat i seg.

Oppskrifta er:
3.5 dl grov spelt eller rug
3.5 dl små havregryn
1.5 dl sesamfrø
2 dl solsikkefrø
1.5 dl linfrø
1.5 dl kruskakli
2 ts salt
7 dl lunka vatn
Evt 1 ts honning eller valnøtter

Bland alt samen, og fordel det utover to steikeplater.Steik de 10 min på 190 grader, ta ut og rut opp i ønska størrelse på knekkebrøda, forsett å steik på samme temperatur i 25 min, ta brettet ut og brekk opp knekkebrøda, sett dei inni igjen i ovnen på 100 grader og ha døra på gløtt og steik i 30 min.

Oppbevares i tett boks.

2 kommentarer:

  1. Hei, og takk for koselig kommentar på bloggen:)

    Knekkebrøda eg lagar er nokså like dine, men uten spel og med meir kli. Oppskrifta mi har eg publisert på bloggen før, så det er berre å søke eller klikke seg inn via kategorien baking. Heimelaga knekkebrød er supergodt og veldig lett å lage. Jammen glad for at eg har lært det!

    Ha ein fin torsdag og ei god helg!

    SvarSlett
  2. Hei!
    No har eg endelig laga disse knekkebrødene sjøl! Og dei blei heilt fantastisk gode!
    Tusen takk for inspirasjon, min kjære venn!

    Klem Ragnhild

    SvarSlett