tirsdag 1. desember 2009

I dag har eg hatt middagsbesøk av fetteren min, og eg har servert ein av mine favorittar. Grunnen til at det er ein favoritt er at det er nesten umulig at det blir misslykka og det lage seg sjøl. Det skal stå ein time i ovnen, så då kan ein gjera dei andre forberedelsane og det er lett å laga til mange.
Retten består av potetbåtar, gullerot i skiver, opphakka rødløk, bacon i skiver, brokkoli og krydder.

Sett potetene og gullerøttene inn i steikeovnen på 225 grader, steik dette i 40 min før ein tilsette dei øvrige ingredielsene og steike til baconet har fått fin farge. Total steiketid er min 1 time, steiketida variere etter ka poteter ein bruker og størrelsen.

Til deser hadde me bringebær smoothie. Framgongsmåten er den samme som for mango smoothien eg har laga før og består av: bringebær, banan, skogsbær yoghurt, yoghurt naturel og appelsinjuce.
God mat og kjekt besøk

1 kommentar:

  1. Idag kunne me fotografert aniskringler og serinakaker, i går julebrød.
    No skal eg kvila og gå på nattevakt.
    Mamma.

    SvarSlett