lørdag 5. desember 2009

Bilder fra leiligheten

Hei og god lørdag
Eg blei spurt for ei stund sidan og å legga ut bilder fra leiligheten. Når ein legge ut bilder vil ein helst at det skal sjå bra ut osv, men heilt ferdig er eg ikkje enda. Men her komme bildene

Velkommen til meg, no står eg i ytterdøra. Til høgre er badet, soverom rett fram og stove/kjøkken til høgre. Flislagt bad med dusjhjørne, vask, toalett og vaskemaskin.

Soverommet mitt. Her er eg ikkje heilt ferdig, skal blant anna ha ein komode kor eg kan ha alle hobby tinga mine i.

Kjøkken, med spisebord. Bruke ei hylle som romdelar mellom stova og kjøkkenet.

Her er romdelaren julepynta. På denne går det i englar, andre stader nissar og på kjøkkenbordet lilla. Ikkje heilt gjennomført nei, men syns det var koseleg å finna det fram i går. Og julebamsen har ein viktig jobb, passa på adventskalenderen min og julepresangar, ettersom dei kjem i hus. Eg er så heldig å ha både pakkekalender og hello citty sjokoladekalender (ja, eg er 25 år, men blei veldig glad for dei kalenderane eg har fått

Her er "go" stolen, og nissane eg fekk plass til på tv benken.


Og til slutt, heile stovedelen.


Ha ein forsatt fin lørdag!





















2 kommentarer:

  1. så fint da blei:D
    I kveld har eg pakkt inn alle julapresangane så no e eg offisielt ferdi:O da e veldi deili:D

    klem frå ingeborg:)

    SvarSlett
  2. Heisann!! Så koseligt å fint du har fått da i leiligheten. Fekk lyst å komma på besøk eg no, men da får bli til neste år. Glede meg til du kjem heim til jul, så me kan finna på nåke kjekt!! Klem frå Solveig

    SvarSlett