torsdag 28. januar 2010

Smoothie

Laga ein gammal klassiker, dvs bringebær, yoghurt naturel, melom yoghurt, appelsinjuce, banan og eit eple. Kan anbefalast.


Og her komme ingrediensane på ein eg ikkje vil anbefala, eller rettare sakt, den falt ikkje i smak i min gane. Eg har ikkje tatt bilder, for det var ein fæl farge, spygrønn. Den bestod av mango, kiwi, mynte og ananas juce. Ingrediensane er gode kvar for seg, men blei for mykje smak totalt.


Eg har fått ei flott smoothie kokebok til jul, så har tenkt å prøva alle (ialefall dei som ser gode ut, 90%), så her blir det masse smoothie framover. Kjekt å prøva noko nytt.



Ha det fint!

3 kommentarer:

  1. Kanskje du skal ha det med deg når du er ute og køyrer i Oslo og rotar deg vekk???? - - - - - eller kjøpa deg eit skikkeleg kart eller ein GPS? Godt du fann ut av det til slutt. Her er det maaaaaasssssseeeeeee snø og SOL. Skulle ikkje tru det var vinter på Moster - - - heller langt til fjells.

    SvarSlett
  2. Mmmm...smoothie er godt!
    Så kjekt at du likte sparkebuksa eg har strikka. Eg syns den var grei å strikke, og eg har ikkje veldig mykje erfaring med å strikke etter mønster utover nøstebarnboka.
    Mønsteret er frå eit hefte frå SandnesGarn; 0503 Barn. Eg brukte babyull frå sparkjøp, og det funka fint! Og så korta eg ned litt på maskeantallet rundt baken og midja, for eg syns originalen såg litt posete ut.

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  3. Det såg godt ut! Me har vore på tur og på butikken, KO er feberfri :) Håpar du nyte vinterværet du også! Ha da fint, klem frå oss på Lier (nytt innlegg i dag)

    SvarSlett