tirsdag 21. september 2010

Body+sokkar+sporttopp

Og her komme ein liten presentasjon av mine siste strikkeprosjekt. Fuglemammas omslagsbody frå Nøstebarn boka. Var veldig spent på størrelsen, men som du ser, den passa perfekt til Anne Sofie. Eg har strikka bodyen i den nye tråen til Du store alpakka, Fin. Ein trå som består av 50% silke og 50% babyalpakka. Den er både mjuk og varm og har ein strikkefasthet på 27 m = 10 cm. Einaste ulempen med å stikka med denne tråen, er at eg vil ikkje stikka med noko anna etterpå :) Og sjå, Anne Sofie er blitt ei stor jente, hu har vokst 7 cm på 6 veke.
Og etter mange hint frå både mor og bestemor om at Karen Oline mangla lubbe, fekk sokkane hu egentlig skulle få til jul. Men som du ser, dei passa godt no, så då blir det noken som er litt større til jul.

Og til slutt, sporttopp. Strikka på samme måte som toppen til meg som eg har vist tidligare, berre kortartare. Tråen nede skal skiftast ut med ein strikk.
I dag på strikkekafeen lærte me dobbelstrikking. Og sidan eg no er ferdig med to prosjekt, kan eg tilføya gryteklutar i dobbeltstrikk. Ein kjekk teknikk.
Ha ein forsatt fin kveld!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar