fredag 25. mars 2011

Sitteunderlag

Restetovetråen min er blitt til sitteunderlag. Da er alltid spennande å tova, kor stort blir resultaet osv. Men dinna gongen var det spesielt spennande, for eg var ikkje sikker på at all tråen var tovetrå. Men foruten nederst på da øverste sitteunderlaget var det tovetrå:) Har sett mange som har tova sitteunderlag, men fortald om at dei har begrensa bruksområde for dei fort blir skitne osv, så eg har laga min egen patent (har ialefall ikkje sett andre som har gjort da samma før). Eg har sydd da tova underlaget, på eit vanlig underlag. Brukte bomustrå og sydde ca ein cm frå kanten. Underlaga eg tova blei ikkje akuratt lika store som dei eg skulle sy dei på, så eg klipte vekk det som var for masse (tida vil visa om eg burde siksakka på symaskinen der eg har kløpt).
Eg starta på underlaga i januar for dei skulle vara ferdig i god tid til soving under åpen himmel i mars. Men når eg skjønte da ikkje blei noko av utesovinga for min del, dalte motivasjonen for å få dei ferdige. Men no er dei ferdige og er blit testa ut på ein benk i parken og fungerte godt til fomålet.

I dag har eg hatt lunchbesøk ifrå noken på jobben, dei hadde med desse fine tulipanane:)
Tulipanar er så fint, og lilla er jo min "favoritt" farge, tusen takk!
God helg!

1 kommentar:

  1. Det var lurt å ha vanleg sitjeunderlag under - ein blir heller ikkje våt då...
    God kveld.

    SvarSlett