tirsdag 10. mai 2011

Ka ete du til frukost?

Eg er blant dei som ikkje tenke så masse over ka eg ete til frukost, det vil sei, må ha mat i magen, men gidde ikkje å laga noko innbydande brødskiver, og da skal helst gå litt fort. Frukostblanding har blitt ein god løysning på dette. Har prøvd ut litt forskjellige, da sista året Cheerious. Har hatt på følelsen at denne ikkje er blant dei sunnaste, og dette fekk eg bekrefta i tabellen på bildet under (fra kokeboka "ketsjup er ålreit" av Kari Jaquesson). Cheerious får to sure fjes (tabellen er rangert med dei som er totaltsett sunnast øverst), tiltross for at dei reklamere med 78% fullkorn på pakken, sånn at da ialefall ser sunt ut. Fullkorninnholdet er høgt, faktisk høgare enn på Special K Classic, men har desverre tilsatt 21 gr sukker per 100 gr. Og eta produkt som har så masse tilsatt sukker kvar dag, prøve eg å unngå.
Men å eta "berre" havregryn eller 4 korn er uaktuelt. "Løysninga" har blitt 4 korn med denne nøtte og fruktblandinga (mandlar, rå cashewnøtter, tørka mango og banan). Ingrediensane kjøpe eg på fruktbutikken i Kirkeristen neders i Karl Johans gate.
Dei har masse spennande på fruktbutikken og da variere litt ka eg kjøpe og har oppi blandinga. Ett lite obs, obs, ein del av frukta er tilsatt sukker, så spørr for sikkerthetsskyld dersom du ikkje vil ha det.

Har prøvd meg på å tørka bananer sjøl, men da blei ingen sukse. Ikkje blei da heilt tørt, og det måtte stå veldig lenge i steikeovnen (masse energi). Men da skal finna ein maskin for dette, om du vil starta egenproduksjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar