tirsdag 27. september 2011

Julesokkar

Da er nesten tre månar til jul, men eg er ein av dei som tenkte litt på jul heile året (ialefall ka eg skal laga og julepresantidear). Har akuratt strikka ein julesokk, som ein del av "bli kvitt restetrå" prosjektet. Men først denne julesokken i ullfilt som eg laga samen med ei venninde før eg begynte å blogga. Lillesøster er den heldige eigaren
Denne strikka farmor til meg når eg var liten. Er blitt brukt til mal for den eg strikka.



Og her er min:


Eg la opp 60 masker med litt tjukk grønn trå på fire pinnar i str 4.5. Strikka 6 omgongar, 4 pinnar rett og 4 pinnar vrangt osv, for å få rillekant. Så gjekk eg over til ein kvit og ein rød trå, samme pinnestørrelse. Strikka 28 cm med rød og kvit trå før eg starte på helen. Foten er 28 cm totalt. Når eg felte av til tå, tok eg dei to siste maskene på kvar pinne, til det var 4 masker igjenn, og tredde ein trå igjenn. Eg veit ikkje ka trå eg har brukt.


Og i juleforberedelses "ånd", har eg dei siste vekene pakka inn 5 pakke kalendera, som skal vara med til vestlandet neste helg. Noken ler av meg, men eg seie: "da er godt med alt som er gjort":)


Ha ein fin veka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar