fredag 9. september 2011

Verdens beste brownies

Min bestemor har alltid sakt at ein skal ikkje koka suppa på ein spiker, og når ein i denne browniesen har i nesten dobbelt så masse sukker som mjøl, komme uttrykket til sin rett og så langt i livet er dette den beste browniesen eg har smakt. Tiltross for at eg greide å svi den (imponeranse spørr du meg), åt gjestene store mengder. Men etter oppmuntring fra "kjøkkenassistenten", og at det var ovnen som eg aldri hadde brukt før sin skyld osv, blei da ein bra kveld likavel. Eg skar vekk de svidde, og då var det ingen som la merke til det (ialefall ingen som sa noko:)).




Til langpanna trenge du dette:


300 gr smelta smør


7.5 dl sukker


6 egg


4 ss oboy


pittelitt salt


2 pl hakka kokesjokolade


4.5 dl mjøl




Start med å bland sukker og egg til eggedosis, tilsett dei øvrige ingrediensane.




Steik i 30 minutt på 170 grader


Me serverte fruktsalat til, var godt med noko frisk i lag med da søta.




God helg!

2 kommentarer:

  1. Den her så farlig god ut. Og jeg som trenger å skvise med inn i bunaden igjen....

    SvarSlett
  2. Den er farlig god:) eg har tenkt å ta den med på jobben i anledning min bursdag på fredag:)
    Spørs om det holde med ei langpanne til 25 stk?:)
    Oddbjørg

    SvarSlett