lørdag 22. oktober 2011

Hua og hals

Eg veit om enda ein gutebaby som skal komma til verden her i Oslo i slutten av november. Eg kjenne dei ikkje veldig godt, men hadde lyst å strikka ein liten sengmat. Sidan eg er litt usiker på ka størrelse det eg har strikka er, gir eg det no, så blir da ialfall ikkje for lite:) Eg har strikka den berømeliga djevelhua, etter å ha gjort da, skjønne eg koffor den er så populer, den er både enkel og strikka og har god pass form. I tillegg har eg strikka ein hals, med trykk knappa i sida. Lysestaken fungere som "modell stativ". Når eg hadde med meg dette strikkeprosjektet på strikkekafeen, fekk eg sjå oppskrifta på ein kombinasjon av djevelhua og hals, såg veldig lurt ut.
Halsen og hua er strikka av tråen eg hadde igjenn etter veksejakka, og enda er det meir trå igjenn, så kansje det blir fleire huer:)

Ha ei fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar