torsdag 24. november 2011

Røykelaks salat

Eg skulle starta på middagen, men fekk ein innskytelse om at eg skulle sjekka datoen på røykelaksen. Den gjekk ut veldig snart, og sidan røykelaks er det beste eg veit, blei middagsplanane fort enda. Eg kom rett frå butikken og hadde slitt meg opp 4 trapper for heisen var i uorden, så å gå på butikken igjenn føltes uaktuelt, så denne salaten blei til av det eg fant i kjøleskapet:)


Eg starta med å dela fullkorn spagetti i fira og kokt den og avkjølte de

Hakka opp ei tomat, litt sukkererter, agurk, delte oliven i to og skar laksen i bitar.

Blanda samen dei opphakka ingrediensene, tilsette fetaost, litt solsikkefrø, litt mais og hadde litt god olivenolja oppå.


Ta,ta, ein veldig god salat!


I kveld skulle eg egentlig vore på julekakebaking i Sande, men sidan formen har hatt eit tilbakeskritt, blei eg heima. Men deigen til sirupssnippar var allerede laga, så i dag har eg baka. Resten av historien kome seinare.

1 kommentar: