mandag 28. april 2014

Sauegensera

 
Me budde to veker hos svigermor under oppussing, og no har eg vore heima i nesten to veker og då har eg hatt bedre tid til å strikka, og resultatet blei ein sauegenser til lillegutt. Det var ekstra koselig å strikka sauer heima når det gjekk søte små lam på bakken. Genseren er strikka i sisu. Det er med pinner som har laga oppskrifta. Eg fant oppskrifta i bladet Familien. Genseren er i størrelse 1,5 år, men den blei veldig smal, så eg trur han kan bruka den før. Viss eg skulle strikka denne genseren ein gong til ville eg brukt tråen som står anbefalt i oppskrifta (Kauni melert). Eg skjønte ikkje fellinga i oppskrifta over sauene så den har mamma strikka for meg etter eget hove:)

 Mamma har strikka samme genseren i anna farge, størrelse, trå og med anna bråt.
Me kosar oss i det nydelige vårværet, i hagen er kvitveisen komt fram:)
I går gjekk me tur langs Akerselva:)

1 kommentar:

  1. Nydelige du! ER så heldig som har deg! Og Lillegutt da som er heldig som har oss!!!

    SvarSlett