onsdag 2. juli 2014

Spansk omelett


Når me var i Spania åt me spansk omelett to gongar. Me syns det var veldig godt og eg ville prøva å laga det sjølv. Første gong me åt det var på Sierra Nevada og då fekk me spansk omelett med brød til. Andre gongen var på flyplassen i Alicante og då fekk me ulike typar skinke, ost og brød. Eg har laga min eigen variant med spekeskinke inni.
 
Denne oppskrifta lignar på slik me fekk det servert i Spania.
 
Eg starta med å koka 4 poteter (til 2,5 person), avkjølte, skrelte og skjær dei i skiver (og som alltid blei mine skiver for tjukke så eg skulle brukt kniven på kjøkkenmaskinen så hadde det sett litt meir delikat ut).
 
Eg smurte ultrapro forma med litt olje, la ett lag med poteter, hadde finhakka løk og kvitøk oppå og spekeskinke, nytt lag med poteter, nytt lag med løk og spekeskinke og noken potet skiver på toppen.
 
Vispa saman 6 egg og hadde oppi litt salt og pepper.
Hadde eggeblandinga over potetene.
 
Steikte i 30 minutt med lokk på forma på 225 grader.
 
Server med godt brød og tomater.
Eg hadde solsikkefrø, god olje og balsamico på tomatene:)
 
Enjoy!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar