mandag 2. mai 2016

Kvikk lunch kake (laktosefri)

Eg har funne fram noken gamle oppskrifter, og blant dei fant eg oppskrifta på denne kaka som er både god og enkel å lage. Eg kjenner ikkje til sammenhengen mellom kaka og navnet, men har sett at Freia  har ei lignande kake som dei pynta med kvikk lunsj rundt kanten.  

Til ei langpanne trenge du dette:
5 egg
4 koppa sukker
450 gram smør uten melk
4 ts kakao
2 ts vaniljesukker
3 koppa laktosefri melk
4 ts bakepulver
8 koppa mjøl

Rør egg og sukker til eggedosis
Smelt smøret, tilsett melka og avkjøl litt
Bland vekselvis det tørre og det våte

Steik i 50 minutt på 180 grader.

Eg laga to små kakaer (20+24 cm) og då brukte eg ca 70% av oppskrifta

Glasur
200 gram melis
150 gram smør uten melk
1,5 ss kakao
2 ts vaniljesukker

Rør rom temperert smør og melis kvit, bland inn resten av ingrediensene. 
Ha fyllet oppå kaka når den er avkjølt. 

Her i huset blei kaka så populær, at eg har fått bestilling på ei langpanne kake til sommaravslutningen i barnehagen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar