fredag 11. september 2009

Blå smykker

Eg mangla noken svarte perler, resultatet blei svart , grønn og blå perlemix fra tua13 på qxl. Men syns eg gjorde eit godt kjøp, kvar mix var på 300 gr, og i tillegg fekk eg to anheng, og betalte ca 140 kr.
Fint og enkelt smykke, anhenget fra den blå perlemixen.

Var innom ein smykkebutikk for å hente inspirasjon, resultatet blei dette. Smykket er sett samen av mange stavar og med hjertelås framme på smykket.

Blå var i mange år min "favorittfarge", men i den grad ein har ein "favorittfarge" etter å ha pasert tjue, er den no lilla. Kjekt å laga noko i ein farge som ein har likt så godt og hatt som farge på rommet, klær, interiør osv.

Noken som kan tipsa om kjekke blogga med perleting på?


4 kommentarer:

  1. Så flink du er! Her var det mye kreativitet;)
    Smil fra Torunn

    SvarSlett
  2. Ser du har meg på linklista di, og fikk lyst til å komme innom og gi lyd fra meg. :) FLOTTE smykker du lager. :)

    SvarSlett
  3. Så flotte smykker da! Ha en fortsatt fin helg :-)

    SvarSlett