fredag 11. september 2009

Eg har vore heima fra jobb i to veker no, eit virus som herje rundt i kroppen og har gitt meg alle symptom på influensa (bortsett fra feber), og ein nakke, hove og skulder/rygg som streike. Eg er vant til å vara veldig aktiv, så vore ein tolmodighetsprøve for meg, men har sikkert hatt godt av å senka pulsen litt. Går heldigvis rette veien no, og skal på jobben igjenn i mårå.



Til vanlig drar eg på fleire mil lang søndagstur på sykkelen, men no har eg rusla rund kvartalet, og det som er positivt med det, er at ein ser meir av det ein går forbi, sånn som desse raunebæra. Eg syns dei er så fine, og det er så masse av dei i år.



Ellers skjer da store endringar i livet mitt, 20 september overtar eg nyinnkjøpt leilighet på Carl Berner i Oslo. Har budd i Buskerud i fire år no, men eg og kjæresten min skal skilla lag og jobben er i Oslo, flytte eg dit.



Leiligheten eg har kjøpt består av ein 1 roms og ein 2 roms, skal leiga ut 1 romsen. Trenge du eller kjenner du noken som trenge tak over hove, stikk innom: http://www.zett.no/bolig__til_leie.html?objectId=1671375



Ellers tar eg mot råd og tips om å bli "byjenta". (Hobbyklubbar/kurs, kafear, menighetar, trimtilbud osv osv).

2 kommentarer:

  1. Hei, vennen!
    Håper formen begynner å bli bedre. Jeg har vært hos legen og fått påvist virus, jeg også. har hatt det akkurat slik som du... ikke høy feber, men veldig slapp og influensasymptomer. Er ikke frisk ennå..sitter ganske godt i, ja! Begynte å lure på om det er kyssesyken, men jeg håper ikke det. :)
    Vil du komme til meg og bake i morra eller? Jeg er veldig gira på en slik kosekveld sammen! Jeg har fått tips om ei veldig bra menighet du kan begynne i. Forteller mer i morra;)
    Glad i deg!

    SvarSlett
  2. SV: Tusen takk :) Nå kan jeg begynne på julegavene jeg også :)

    SvarSlett