tirsdag 9. februar 2010

Babyklær

Blei da ikkje fint, har strikka dette til plutten til Anna-Karin (svensk kjælenavn for guttebaby)i str 3 mnd.
Begge dela er strikka i silkealpakka. Ein veldig god og mjuk trå, kan absolutt anbefalast. Eg har vore på strikke kafe på Dustore Alpakka, og link til bloggen deiras finne du på venstre side. Klikke du deg inn der og på heimesida, kan finne ut kor du og får tak i denne tråen, og mange andre kjekke ting, for ein strikkar.
Buksa er strikka i to rette og to ronge, strikk øverst.


Oppskrifta er henta fra nøstebarn si bok. Knappane er frå knappehuset og har bilde av ein liten hund på seg.



Så no gjenstår det berre at plutten blir født, og eg får tatt meg ein tur til Moss å sett han og gitt han dette.




1 kommentar:

  1. Så fint da blei. Ser ut som størrelsane på jakken og buksa passa saman.
    Vore heime frå jobb med vondt kne og kurerer meg sjølv med Ibux og Voltarenkrem; da hjelpe! I går kveld kunne eg mest ikkje trø på foten.

    SvarSlett