lørdag 20. februar 2010

Daim is

I dag har eg hatt besøk at ei studievenninde med familie, kjekt å laga til, kjekt med besøk og kjekt med barnestemme og litt liv. Eg serverte boller (laga av ein pakke bolle på 123) og daim is, med litt snacks til.
Daimglass (oppskrift fra mi svenske venninde)
3 dobble plater daim knuses
0,5 l kremfløyte (vanlig eller lett) piskes til krem
2-3 ss kaffi
3 egg og 3 ss sukker piskes til eggedosis
Bland opphakka daim og kaffi i kremen, rør deretter inn i eggedosisen, ikke for kraftig bevegelse
Blandingen helles i frysebeholder og legges raskt i frysen. Klar til bruk etter 12-24 timer

4 kommentarer:

  1. mmmmm... du konne jo invitert meg og syns eg:P Glede meg SJUUUUKT(!!!) te du komme! :)

    Inge...slott
    (haha! du du den? sant slott/borg! hoho, eg ler og ler:P)

    SvarSlett
  2. Du er alltid velkommen Inge...slott. Håpe du kan komma ei helg til meg iløpet av våren. Så kan me laga god mat og finna på kjekke ting. No har eg vore å kjøpt mango, mango juce og rødbet som eg tar med meg heim til helga, så me kan laga smooth.

    Oddbjørg

    SvarSlett
  3. Ser godt ut.
    Meiner du 1/2 dl eller 1/2 liter fløyte??? Kan sjå ut som du har skrive feil???
    Og julekjeksa har forhåpentlegvis fått bein å gå på før dei går av seg sjølv????

    SvarSlett
  4. ohhh! da hørres bra ut! Idag har eg hatt besøk av Lydia... skjønn ungdom:P me lagde gullerotkaka for mamma, å no ska me semiliegrynsgraut te kvels:) å eg har snakka me nåken folk å fonne ut at helten(kosedress) min e på vei! (heltkonfesjon.no(eg ska ha den brune og rosa)) Love ya!!

    XOXO Ingeslott:)

    SvarSlett