onsdag 6. juli 2011

Bursdagskort

I mangel på nytt håndarbeid å blogga om, vise eg bursdagskorta til augustbursdagane i familien på forhånd. Eg gjere håndarbeid, men eg drive med prosjektet "bli kvitt restatrå", og den siste veka har eg strikka tre kjøkkenklutar i bomulstrå. Eg har akuratt fått vita at i november komme da ein ny gut til verden, så før eg reise på ferie, skal det kjøpast trå til eit plagg til han.


Her eit tennåringskort, cupcakes er og blir populært, og eg er veldig svak for arket med gratulerer på ulike språk. Blei innspirert til å laga konvorluttkort her. Jenta som blir ett år, er minst like aktiv, smidig og blid som mikki mus. Og her og har "gratulerer-arket" blitt med, og laga ett 1 tall.

Og til bestemor som blir 85 år har eg laga ett blomsterkort med blonde. Lage alltid store kort til hu, sånn at eg kan skriva med store bokstava, sånn at da blir lettare for hu og lesa (er svaksynt)


Og til slutt denne fine blomen eg såg i vatnet når me var på skogstur ein søndag for noken veker sidan.



Ha det bra:)

1 kommentar:

  1. Hei - nydelige kort - heldige mottakere - jeg er for lite flink til å ta meg tid til å lage kort selv, men setter jo så stor pris på å få hjemmelagede kort - skjerpings;)

    God sommer til deg fra Bente.

    SvarSlett