søndag 10. juli 2011

Speidarleir

Eg har vore så heldig å få vara med på Speidarleir frå torsdag til lørdag. Eg har aldrig vore med i Speidaren, men etter denne leiren har eg blitt kjent med nye kjekke folk og lært. Leiren var kretsleir for Romerike, på Ingelsrud (ca 20 min fra Kongssvinger) og hadde vart sidan lørdag når eg kom. Her ser du utsikten frå vårt telt: Eg var litt skeptisk til å sova i telt, kordan ville da gå når ein pleie å ha vondt både her og der. Men sidan han eg var innvitert med av har langt meir erfaring, og hadde planlagt dete veldig godt. Trur eg, eg var ein av dei som sov best:) Luftmadrass fra Jysk, øyreproppar, hoveputa, telt som ikkje tok inn vatn tiltross for 10 mm nedbør, ull er noken stikkord.

Og her ser du opp på "leiren" til Lørenskoggruppa (teltet i blått foran kyrkja og lavoane foran den igjenn):
Siste dagen (fredag) var det markedsdag. Temaet for leiren var "go west", og alle hadde kledd seg ut som koboia. Deltakarene selde det dei hadde laga iløpet av veka, og valutaen var gull.
Eg fekk vara med på å laga popcorn på grill. Ikkje vanskelegare enn å ha to dørslag mot kvarandre, og ha det så nerme som mulig kålet, og rista litt på det, så fekk ein popcorn etter ca 10 minutt.

Her ser du nøkkelringane, med speidarsymbol, som var aktiviteten "min" hadde vore ansvarleg for. I tillegg til dette selde dei tova sitte underlag, kaker, og det var mange ulike aktivitetar.



Og til slutt, alle hus/"leira" sitt viktigaste rom: kjøkkenet.



Vatn blei henta på kanner, kvar dag blei det delt ut mat som skulle lagast på grill eller gasskomfyren. Dei grønne skapa inneholdt tørvarer med netting føre dørene. Kaffi blei kokt på "bedehus" kjele, og oppvasken blei vaska opp, etter at vatn var kokt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar