onsdag 13. oktober 2010

Fisk med sennep og urter

Testa ut ei ny oppskrift på fisk i går. Ein fin rett, viss du ikkje likar at maten skal smaka fisk. No har eg litt vell ivrig med toppinga, så fekk den ikkje crispy men det var godt.
Start med å få potene på kok. Kok brokkolien i 3 min og avkjøl den litt. Ha sitron og balsamiccoedikk oppå. Sett steikeovnen på 180 gr. Legg porsjonsstykker med kvit fisk i ildfastform med litt olja i botn. Start med å smør sennep oppå fisken. Bland griljermjøl, persille, gressløk, parmesanost, salt og peppar og ha det oppå sennepen og ha det oppå fisken. Steik i 8-10 min, det siste minuttet under grill (for å få sprø skorpe).

Og her, ein enkel og grei borddekorasjonen.

1 kommentar:

  1. koselig borddekorasjon! ildtoppar er søte, eg må ha meg ein ny ettersom den lille eg har i vinduet lider av for lite vatning ;) du er god med nye oppskrifter, øvegår da eg komme på å lage te middag!! :) god helg, me reiser til stvg te svigers. snakkast!

    SvarSlett