søndag 10. oktober 2010

Julekort

Ja, du ser rett. Her hos meg er da juleetikett og julekort. I Tyskland var julesjokoladen på plass, KK har komt med julemagasin og fleire bloggara har allerede lagt ut juleproduksjon. Og i dag er da 75 dagar til jul. Eg kjøpte ein pakke med materiale til 10 julekort frå Panduro på romjulssalget i fjord. Her er noken av dei:



Da komme nok meir julekort her og i epla butikken min framover.
Men tiltross for at eg har starta julekortproduksjonen er me berre halveis i den andre hausmånen, noko desse sjølvhausta epla er eit bevis på. I helga har eg vore å besøkt ei studievenninde i Sande, og i tillegg til desse fine og gode epla eg skal kosa meg med framover, har eg fråse skrelte eplebåtar som skal nyttast i eplekaker og i smoothie utover hausten. I tillegg til eplehausting, kafebesøk, leking med sånen på 14 mnd, skravling, rakk me eit besøk på Stoff og stil, og med mønster og flisstoff i påsen, blei me nesten ferdig med kvar vår kjole.
Da gjenstår å sy ein saum og stikka hals.

3 kommentarer:

  1. Høyrest kjekt ut.
    Kan du leggja link til butikken din synleg på sida??

    SvarSlett
  2. Så koselige julekort! Ja det blir nok mye jul fremover i bloggene nå, man må jo begynne tidlig hvis alt skal bli ferdig :-)

    SvarSlett
  3. Åh, nå fikk tilogmed jeg lyst på fisk :) Men synes nå du er litt vell tidlig ute med juleforberedelsene, blir reint stressa jeg av detta ;) he he!

    SV: Oooo, åssen genser da? Holder frtsatt på med den vesten jeg da, snart ferdig! Også har jeg en liten dress på gang, men eiern har ikke forventet ankomst før i januar, så da har jeg litt tid på meg :) Har skikkelig lyst på sånt stort skjerf nå, men får se hva det blir tid til innimellom skolearbeid og eksamner :)

    SvarSlett