mandag 22. august 2011

Cup cake kurs

I kveld har eg vore på kjempekjekt cup cake kurs med Kristine. Arrangøren var Manuela kvinna bak norges mest elskede blogg Passion 4 baking. I løpet av tre tima lærte me å laga cup cake, ulike toppinga, fekk smaka rykande ferske cup cake og pynta 12 cup cake me hadde med. Det meste av kjøkkenutstyret hennas gjekk i rosa.
Former til å trykka ut ulike figurar.

meg og hu


mine cupcake

Så masse fin pynt:) Skal legga ut link til bloggen hennas, når hu skrive om kurset.

Vil absolutt anbefala dette kurset, og hu har det i heile landet, sjå på bloggen for meir informasjon.


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så gøy med kurs da :) Vil det jeg også :)
    Den er kjøpt på Fotoknudsen på Oslo City... Men har de sikkert på andre fotoknudsen butikker eller på fotoknudsen.no kanskje:)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Takk for info, fint julegave tips til mine to nieser på 1 og 2 år:) Følge du med på bloggen, komme da stadig nye kurs:) kan anbefalast.

    SvarSlett