lørdag 20. august 2011

Opp ned kaka

Endeli fekk eg ein mulighet til å tilby med til å ha med kake, og eg tok sjangsen på å laga ei eg aldri har laga før. Den blei heldigvis god:) Og ei veldig kjekk kaka og ta med, og lett å eta (skulle på ein hagefest). Sist gong eg serverte iskaka sprakk fatet, og når eg hadde besøk av mamma og dei i sommar var me på Hadland glassverk, og hu kjøpte fat som eg skal få til bursdagen i september. Eg tok sjangsen på å ta det i bruk på forhånd, men heldigvis fant eg ein brikke etter at kaka var servert. For dette fatet er all for fint å ta med på hagefest!

Botn/topp

225 gr mandla

125 gr smør

1.25 dl sukker


Hakk mandlane grovt, kok opp mandlane, smør og sukker


Legg papir i botn på ei kakeform 26 cm og smør kantane. Ha mandelforma oppi forma.


Deig

3.75 dl sukker

4 egg

1.25 ss kakao (eller oboy som eg foretrekke)

3.75 dl mjøl

2 ts bakepulver

1.25 dl kaffi


Pisk egg og sukker til eggedosis. Bland samen oboy, mjøl og bakepulver. Sikt dette inn i eggedosisen. Rør inn kaffien. Ha dette oppå mandelblandingen. Steik på rist nederst i ovenen i 45 minutt på 175 gr.


Ha ei fin helg og takk til "kjøkkenassistenten" min.

Ingen sak å baka når "kjøkkenassistenten" hakkar mandlar og rør samen alle ingrediensane:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar