tirsdag 29. juni 2010

Konkurranse

Da nerme seg 5000 besøkande, noken veit eg følge fast med og andre veit eg ikkje kven er. Uansett, det er kjekt å sjå at så mange stikke innom meg. I den forbindelse vil eg gi denne smykke pungen til ein av dåke, dva trekka ut ein av dei som legge igjenn kommentar på dette innlegget. Legg igjenn navn. Eg komme til å trekka ein vinnar den 9.7.
Du kan lesa meir om smykkepungen her:
Og ein liten oppdatering frå konkurransar eg deltar i:
Eg har gjennomført å trena 25 gongar på 90 dagar på Elixia.
På VM tippinga på jobb ligge eg på ein 6 plass, men vinne Argentina, vinne eg (kansje)
I Nettamarie sin konkurranse vant eg ikkje
I ren@e sin konkurranse sendte eg inn bilde til feil mail adresse

5 kommentarer:

  1. Oooooo :) Jeg slenger meg med :) Så gøy med VM tipping da! Du hadde uansett vunnet over meg, eneste jeg veit er at Norge ikke er med ;) Og at de har noen irriterede horn på tribunen. ha ha!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Kanskje ikkje sommaren er besta bloggetida?
    Men her har me enkelte pausar. Er i pakkemodus, og da er i alle fall ikkje da kjekkaste eg veit. No luggar Ingeborg og pappa og Asbjørn er på segltur og eg prøver å få oversikten. . . . .

    SvarSlett
  3. Heisan - jeg blir gjerne med i trekningen:)
    Ha en fin fredag:)

    Hilsen fra Bente.

    SvarSlett
  4. Hei, eg vil vera med i trekningen - søte sminkepung! :) Ha ei gode veka! klem frå AK + KO

    SvarSlett
  5. Jaaa vilken söt smykkepung, jag vill vara med i trekningen!! :-)) Ha en skön sommar så ses vi om några veckor! Kramar från Anna-Karin

    SvarSlett