lørdag 5. juni 2010

Kort med rundingar og sommarfuglar

Eg var tom for kort, hadde noken idear i hovet, og vips hadde eg 6 nye. Inspirasjonen gjekk ut på rundingar i ulike størrelsar og fasong og variantar
Og sommarfuglar

Kortet på bilde nr ein, nede til høgre er laga ved hjelp av lilla pearl maker fra Waco (som eg forøvrig har fått i overaskelsesgave frå storesøster mi, veldig kjekk).
Sommarfuglkorta har fått på seg noken palettar frå Stoff og stil.

Og når eg først var i kortmodus, googla eg kortlagingskurs. Fant ingen som ropa på meg. Noken som har noken å anbefala i Oslo området?


Ellers har eg funne ein til blogg konkurranse:
http://therenate.com/?p=2562

Ha ei forsatt fin helg

2 kommentarer:

  1. Så fine dei va! du e so flinke! :D Me ska te italia 3-10 juli... Gleda meg masse! :D savne deg! ILU<3

    Kleeeeemzzz frå.. gjett kin?!

    Ingeborg:D

    SvarSlett
  2. Da va veldig stilig! :)
    Du er flinke. Ü

    Asbjørn

    SvarSlett